Translate

vineri, 16 aprilie 2010

Uleiurile esenţiale şi zodiacul


-->

Nu ştiu dacă voi credeţi în zodiac dar eu cred cu tărie. Cred că oamenii pot fi clasificaţi în funcţie de zodia în care s-au născut, cred în compatibilităţile dintre zodii. Şi spre marea mea surprindere şi încântare, am descoperit că fiecărei zodii îi corespund anumite uleiuri esenţiale.
Berbec: piper negru, cuişoare, coriandru, chimen, tămâie, ghimbir, neroli, petitgrain, busuioc, pin;
Taur: cardamom, caprifoi, lichen de stejar, patchouli, trandafir, ylang-ylang, cimbru;
Gemeni: bergamotă, chimen, mărar, lavandă, lemongrass, mentă;
Rac: muşeţel, cardamom, iasomie, lămâie, mir, palmarosa, lemn de santal;
Leu: busuioc, scorţişoară, tămâie, ghimbir, ienupăr, lime, neroli, portocală, petitgrain, rozmarin;
Fecioară: chimen, salvie, calomfir, chiparos, fenicul, patchouli, caprifoi, lichen de stejar;
Balanţă: muşeţel, narcisă, mărar, eucalipt, fenel, geranium, mentă, palmarosa, vanilie, pin;
Scorpion: piper negru, cardamom, galangal, busuioc, pin, cimbru, tuberoze;
Săgetător: bergamotă, gălbenele, cuişoare, isop, lemon balm, nucşoară, rozmarin, lichen de stejar;
Capricorn: chiparos, caprifoi, mir, patchouli, vetiver;
Vărsător: lavandă, verbenă, pătrunjel, pin, anason;
Peşti: camfor, cardamom, iasomie, mir, palmarosa, lemn de santal, vanilia, ylang-ylang;
Aceste uleiuri se potrivesc cu personalitatea individului născut în zodia respectivă. Întradevăr, multe din cele enumerate sunt foarte scumpe şi nu se găsesc la noi dar pentru cei care vor să folosească aromaterapia şi nu ştiu de unde să înceapă, listuţa de mai sus poate fi un de real ajutor.

7 comentarii:

Eu sunt Geamana si detest uleiul de marar si pe cel de menta, iar cel de chimen e la limita suportabilitatii.

:)) asta inseamna ca esti o geamana atipica:) (cred:P)

fecioara , da, la mine chiar sunt potrivite:
salvia -este extra pt mine
chimen -imi place dar nu singur, amestecat cu santalul
chiparos -daaaaaa
patchouli -nu am cuvinte

nu am auzit de lichen de stejar...
multumim!

Sunt scorpion (ca si tine) si imi plac atat de mult aromele descrise de tine mai sus ... dar cel mai mult si mai mult imi place mireasma de zambila! Mai ales acum primavara.

te asteapta un premiu la mine pe blog!

foarte interesant, habar n-aveam ca fiecarei zodii ii corespund anumite uleiuri esentiale! eu sunt capricorn cu ascendent (foooarte puternic) in pesti, chiar imi plac uleiurile de la amandoua zodiile, mai cu seama cele de la pesti. camforu' cela nush cum miroase...:D dar nu am auzit lucruri prea bune despre el...:)) te pupacesc!!!!

Mult mai important este ascendentul. Eu am ascendent in berbec.