Translate

sâmbătă, 9 iulie 2011

Apa de gura handmade and homemade


V-am mai spus ca iubesc uleiurile esentiale ? Nu? Hai, no, serios? :)) Le tare iubesc !

Desi Raluca a mai scris aici despre cateva modalitati de a face apa de gura acasa cu cateva ingrediente simple, haideti sa va spun cum am facut eu.

Intr-un recipient am pus:

-100 ml apa plata (Izvorul Minunilor, dupa mine, e cea mai buna apa)
-3 picaturi ue lime
-2 picaturi ue menta
-1 picatura ue rozmarin
siii...ingredientul surpriza: 1 lingurita de miere cu vanilie

Am agitat bine si am testat-o. Este pur si simplu dementiala. Listerine si Colgate sunt fix pix. Pentru o respiratie proaspata si rece ca gheata :)) e musai s-o incercati. 

PS: Me loves ue de lime verde, e atat de proaspat si racoritor...

5 comentarii:

u e lime este preferatul meu! il pun la tot ce se poate , il tin in geanta ca si parfum fiind sticluta mica, este util , ma mai destreseaza la job numai mirosindu-l... ma relaxeaza mult si vetiverul si guaiacul...!le iubesc
numai bine!

Oh my, sweetie, Raluca e bewildered! :D Miere in apa de gura? Is this for real? Pai fac si eu! Uite maine ca imi lipseste UE de rozmarin acum. Si chiar daca l-as avea imi lipseste cheful! :) Pupici!

E supermegaextra buna ! E musai sa incerci, sun-o pe ralu aia de la kzarinne.ro sa-ti trimita ea neste miere si neste uleiuri :))))

Buna,

As dori sa stiu si eu daca se pot folosi si UE de la Fares pentru aceasta reteta si chiar pentru parfumuri solide? Sau ar trebui folosite cele bio?

Multumesc,
Gina

Daca tineti la parerea mea, eu nu as folosi uleiurile de la Fares decat in lampa de aromaterapie. Deci da, ar trebui sa folositi ue bio pentru apa de gura. Pentru parfumurile solide, puteti incerca cu Fares dar nu stiu cum se comporta, eu n-am incercat niciodata.